»V preteklosti je Indija vlake izdelovala sama, vendar želi povečati zanesljivost in povprečne hitrosti.«
»Dokler bom jaz minister za železnice, vlak Samdžauta Express ne bo vozil.«
»Indija išče tehnologijo, boljšo učinkovitost in daljšo življenjsko dobo vlakov.«
»Tehnologija 5G bo s še večjo zmogljivostjo, s še večjimi prenosnimi hitrostmi in še krajšimi zakasnitvami prinesla pomemben napredek na tem področju ter občutno povečala zanesljivost omrežja.«
»Gre za najsodobnejše vlake za regionalne proge, kot jih poznamo v tem delu Evrope, ki dosegajo hitrosti do 140 kilometrov na uro. Vlaki ponujajo vse potrebno udobje, so prilagojeni za invalide in imajo dovolj prostora za kolesa.«
»Vlaki ob časovnih konicah so bolj polni, kot bi si želeli.«
»Včasih smo govorili o Evropi dveh hitrosti, pri 5G imamo Evropo več hitrosti. Nekatere države so precej naprej, toda potekajo debate o varnosti, o vplivu na zdravje, etičnem vidiku . . . Slovenija ne bo zadnja skakala na ta vlak.«
»Spopadamo se s preozkimi avtocestami in še vedno imamo zelo zastarelo železniško omrežje, ki ne omogoča niti povečane hitrosti vlakov niti povečane kapacitete pretovora.«
»Taktni vozi red ni naša iznajdba, to ureditev že desetletja pozna več evropskih držav. Gre za to, da vlaki in avtobusi ves dan vozijo redno, na 30, 60 ali 120 minut. To prinaša zanesljivost, na katero lahko računa potnik. Običajen taktni vozni red je na eno uro, na bolj priljubljenih linijah lahko pol ure. Lahko pa tudi dve uri, kar je še zmeraj bolje kot nič.«
»Pri tem je še večkrat trčil v službeni vozili, ki sta ga z upočasnjevanjem hitrosti želeli ustaviti.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju